Szkolenie cykliczne- dwu weekendowe
Termin: 21-22.09.2019 oraz 28-29.09.2019
Miejsce: Warszawa
Tematyka:
Rola Managera w Fitness Klubie
Style zarządzania personelem
- motywacja finansowa (prowizje i premie)
- motywacja pozafinansowa
Kadra jako skuteczne „narzędzie” pozyskiwania, utrzymania i tworzenia bliskiej więzi z klientem
Działy Obsługi bezpośredniej Klienta w Fitness Klubie
Wysoka jakość świadczonych usług
Efektywna sprzedaż w Fitness Klubie
Marketing w procesie pozyskiwania i utrzymania Klienta
Manager skuteczną drogą do sukcesu Klubu
Zarządzanie czasem
Zarządzanie personelem
Zarządzanie Klubem
Szkolenie przeznaczone dla osób, które:
Planują otwarcie Fitness Klubu i chcą posiąść wiedzę jak skutecznie zaplanować, stworzyć i cieszyć się sukcesem swojego nowego biznesu,
są Właścicielami prosperującego Fitness Klubu i chcą maksymalnie wykorzystać jego potencjał oraz możliwości optymalizując koszty i zwiększając zyski,
zarządzają Fitness Klubem i chcą dowiedzieć się jak skutecznie zarządzać placówką, personelem oraz własnym czasem wykorzystując sprawdzone narzędzia kontrolingu.
2 weekendy
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat ukończenia szkolenia managerskiego SportsArt Institute.
1220 PLN
CZEGO SIĘ DOWIESZ NA SZKOLENIU
Jak „ubrać” Klub w sprzęt wg najnowszych trendów na rynku Fitness
Jak stworzyć i zarządzać kadrą
Jak motywować zespół
Jak pracować z klientem
Jak utrzymać sześciogwiazdkowy standard Obsługi
Jak skutecznie sprzedawać
Jak utrzymać Klienta w Klubie
Jak pokazać swój Klub na zewnątrz
Uzyskasz:
Praktyczne narzędzia do zarządzania zespołem i jego kontroli
Sprawdzone metody pozyskiwania i zatrzymania Klienta
Wzorce utrzymania wysokiego standardu usług
Usystematyzujesz:
wiedzę praktyczno teoretyczną dotyczącą rynku Fitness
wiedzę związaną z zakresem oferty Klubu Fitness
Standardy pracy z Klientem Fitness Klubu
PRAKTYCZNE EFEKTY SZKOLENIA
Zwiększenie dochodowości Klubu
Obniżenie poziomu odpływu klientów z klubu
Podniesienie kwalifikacji Kadry
Wypracowanie spójnych standardów pracy zespołu
Stworzenie efektywnego i spójnego systemu Obsługi w klubie
Wypracowanie praktycznych narzędzi sprzedażowych
Podniesienie konkurencyjności klubu na lokalnym rynku Fitness
"Szkolenie zostało zaplanowane i przygotowane w profesjonalny sposób przez Pana Arkadiusza Rudnickiego, z dbałością o najmniejsze szczegóły.
Jako uczestnik szkolenia bardzo wysoko oceniam poziom kwalifikacji prowadzącego. Wykłady były przeprowadzone na bardzo wysokim poziomie. Na szczególną uwagę zasługuje przede wszystkim atrakcyjna forma prowadzenia zajęć przez Pana Arkadiusza oraz interesujące dla uczestników formy przekazu wiedzy, dostosowane do dynamiki grupy.
Wszystkie te elementy oraz profesjonalne przygotowanie materiałów szkoleniowych pozwalają na wystawienie firmie jak najlepszych referencji."
Izabela Dłużewska"Szkolenie było super, jestem bardzo zadowolona, Arek to świetny człowiek, pedagog i mówca. Poruszane tematy były interesujące, wyczerpująco omawiane, w sposób konkretny, ale nie zabrakło też miejsca na anegdotki czy żarty. Uważam, że to był świetnie,pouczająco i ciekawie spędzony czas,którego nie żałuję, jedynie zmieniłabym lokalizacje na lepiej skomunikowaną z centrum stolicy. Dzięki za polecenie właśnie tego szkolenia. "
Jolanta Bratek"Jestem bardzo zadowolona że zdecydowałam się na to szkolenie. Przyniosło mi one dodatkową wiedzę i na pewno poszerzyło horyzonty. Arek świetnie przedstawił nam wszystkie tematy zawarte w skryptach, jest świetnym szkoleniowcem. Gratuluje organizacji i na pewno będę polecać dalej."
Paulina Szygenda"Chciałbym podziękować za możliwość wzięcia udziału w szkoleniu.
Szkolenie pozwoliło mi ugruntować wiedzę związaną z prowadzeniem klubu. Napewno uważam je za cenne doświadczenie, które wpłynie na moją "jakość" zawodową."
Kamil Uchnast"Szkolenie na wysokim poziomie. Arek swoją wiedzą i doświadczeniem potrafił zaciekawić grupę. Tematy poruszane na szkoleniu z pewnością przydadzą się w mojej pracy. "
Justyna Kowalczyk"Szkolenie bardzo pozytywne. Fantastyczny i miły prowadzący szkolenie uważam za dobre.
Pojechaliśmy zaliczyliśmy i zrozumieliśmy kilka zagadnień gdzie są popełniane błędy np. asertywność.
Tomasz Kurowski"Szkolenie przeprowadzone w miłej, życzliwej i profesjonalnej formie. Bardzo ciekawy i bardzo przydatny zakres szkolenia. Omawiane i ćwiczone zagadnienia szybko zastosowaliśmy w praktyce. Wartościowe treści, pomocne ćwiczenia, świetna organizacja i przede wszystkim świetny prowadzący, szacunek i poważanie dla Arka."
Rafał Czarnecki, Jacek Troczyńskizważywszy, że od dnia 25.05.2018 r. swoje bezpośrednie zastosowanie ma Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - określane jako „RODO”), Administrator Twoich danych osobowych (IMG S.A. z siedzibą w Gdyni) chciałby Cię poinformować na jakich zasadach zbiera oraz przetwarza Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują Ci w związku z przetwarzaniem tych danych osobowych.
Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz w naszej zaktualizowanej Polityce Prywatności, z którą możesz zapoznać się klikając tutaj.
Pozdrawiamy,
Zespół IMG S.A.